MoveMe / Michal Jerzy Maciaszek

Rodzaje zajęć

Trening dla początkujących

Zidentyfikujemy twoje cele treningowe i wspólnie poszukamy łatwego sposobu by je osiągnąć. Znajdziemy ćwiczenia, które Ci się spodobają i sprawimy, że trenowanie stanie się proste i jasne. 

Trening sylwetkowy i ogólnorozwojowy

„Są dwa typy ludzi, Ci którzy chcą lepiej wyglądać (niezależnie od tego co to dla nich znaczy) i Ci którzy się do tego nie przyznają”. Chcesz poprawić wygląd swojej sylwetki i przy okazji czuć się lepiej w swoim ciele?

Trening korekcyjny i przeciwbólowy

Ból dołu pleców, spięta szyja, głowa wysunięta do przodu, zaokrąglone plecy, płaskostopie to jedne z częstych przypadłości z którymi można pracować.

Mobilność i rozciąganie

W sztywnym ciele sztywna głowa. Siedzący tryb życia i przebywanie przez wiele godzin w pozycji krewetki nie sprzyjają mobilnemu ciału. Chronicznie napięte mięśnie ograniczają przepływ płynów są łączone z wieloma schorzeniami cywilizacyjnymi.

Movement i Akrobatyka

Chcesz wnieść swoją fizyczność na nowy poziom? Chcesz żeby trening stymulował też intelektualnie a nie tylko fizycznie? Poprawić swoją koordynację i przetestować jak daleko sięga świadomość i możliwości twojego ciała?

Trening siłowy i kalisteniczny

Wygląd to wygląd, ale Ty chcesz po prostu dźwigać wielkie ciężary i/lub robić niesamowite pozycje?

Rolowanie i automasaż

Zajęcia polegające na rozluźnieniu mięśni i ogólnego napięcia w ciele przy użyciu piłek, rolek, wałków i oddechu.

Scroll to Top

Ta strona używa plików cookies, aby zapewnić Ci najlepsze doświadczenie na naszej stronie internetowej